Vilma Henriksson, Marketing Specialist

Artikkelin lukuaika: 1 minTöissä meillä
Markkinoinnissa työskentelevä Vilma on kokenut olonsa kotoisaksi Drivalialla heti ensimmäisestä päivästä lähtien.
Jaa tämä artikkeli

Kuinka kauan olet ollut Drivalialla ja missä eri rooleissa?

Olen ollut Drivalialla kohta puoli vuotta tittelillä Marketing Specialist. Vaikka olen ollut drivalialainen vasta hetken, oli oloni kotoisa jo ensimmäisestä päivästä lähtien. Täällä otetaan kaikki uudet työntekijät vastaan lämmöllä ja perehdytys tehdään huolella niin, että oma työnkuva on helppo sovittaa kokonaisuuteen.

Mikä työssäsi on parasta?

Monipuolisuus! Yhtenä päivänä olen mukana Drivalia testaa -sarjan kuvauksissa, toisena päivänä teen mainoksia ja kolmantena lanseerataan esimerkiksi uusi palvelu. Yksityisleasingin lanseeraaminen on hyvä esimerkki mielenkiintoisesta uudesta työprojektista. Kirsikkana kakun päällä näitä hommia pääsee tekemään huipputyyppien kanssa.

Mitä "drivalialaisuus" tarkoittaa sinulle?

Yhdenvertaisuutta ja hyvää huumorintajua – täällä saa olla oma itsensä ja työpäiviin kuuluu usein paljon naurua. Drivalialaisuus tarkoittaa minulle myös keskinäistä arvostusta toisten työtä kohtaan. Hyvästä työstä kiitetään ja esimerkiksi apua voi pyytää todella matalalla kynnyksellä.

Jos olisit auto, niin mikä auto olisit?

Joku pieni ja tehokas, väriltään ehdottomasti aurinkoisen keltainen. 😊

Uratarina Kansikuva Vilma
Julkaistu 24. heinäkuuta 2022
Oliko tästä artikkelista apua?
24. heinäkuuta 2022
Jaa tämä artikkeli

Aiheeseen liittyvää

Autoilun vinkit
Näin vastuullinen edelläkävijäyritys rakentaa autopolitiikkansa 27 marraskuu 2023 - Artikkelin lukuaika: 1 min
Autoilun vinkit
Yrityspäättäjä: tunnetko autokantanne todelliset kustannukset? 23 maaliskuu 2023 - Artikkelin lukuaika: 2 min
Autoilun vinkit
Slowing down the drivers of cost08 syyskuu 2022 - Artikkelin lukuaika: 4 min