Yhteenveto

Uudessa Leafissa on sitä jotain, joka luo uskoa, että sähköautot ovat tulleet jäädäkseen. Auton käyttö lyhyillä ja keskipitkillä matkoilla on jopa polttomoottorilla varustettua autoa yksinkertaisempaa jos auto on mahdollista ladata päivittäin. Kohtuullisen suuri akusto mahdollistaa pidempienkin matkojen suorittamisen pienellä suunnittelulla, jos matkalla on pikalatureita. Uusi malli jatkaa todennäköisesti erinomaisesti siitä, mihin poistuva malli autoalan jättää.

Tämä kaikki siis tapahtuu jarrupolkimeen koskematta ja kun järjestelmään tottuu on sen käyttö taajamassa erittäin tehokasta ennakoivalla ajotavalla. Jos ominaisuutta ei kuitenkaan halua käyttää ajaessa, saa sen nopeasti pois päältä erillisestä kytkimestä keskikonsolissa, jolloin auto rullailee taas kevyemmin. Moottoriteillä kuljettajaa taas avustavaa ProPilot-ominaisuudet, jotka tarvittaessa auttavat pysymään kaistalla ja pitämään turvallisen etäisyyden edellä ajaviin.

Tämä kaikki siis tapahtuu jarrupolkimeen koskematta ja kun järjestelmään tottuu on sen käyttö taajamassa erittäin tehokasta ennakoivalla ajotavalla. Jos ominaisuutta ei kuitenkaan halua käyttää ajaessa, saa sen nopeasti pois päältä erillisestä kytkimestä keskikonsolissa, jolloin auto rullailee taas kevyemmin. Moottoriteillä kuljettajaa taas avustavaa ProPilot-ominaisuudet, jotka tarvittaessa auttavat pysymään kaistalla ja pitämään turvallisen etäisyyden edellä ajaviin.

Tämä kaikki siis tapahtuu jarrupolkimeen koskematta ja kun järjestelmään tottuu on sen käyttö taajamassa erittäin tehokasta ennakoivalla ajotavalla. Jos ominaisuutta ei kuitenkaan halua käyttää ajaessa, saa sen nopeasti pois päältä erillisestä kytkimestä keskikonsolissa, jolloin auto rullailee taas kevyemmin. Moottoriteillä kuljettajaa taas avustavaa ProPilot-ominaisuudet, jotka tarvittaessa auttavat pysymään kaistalla ja pitämään turvallisen etäisyyden edellä ajaviin.

Tämä kaikki siis tapahtuu jarrupolkimeen koskematta ja kun järjestelmään tottuu on sen käyttö taajamassa erittäin tehokasta ennakoivalla ajotavalla. Jos ominaisuutta ei kuitenkaan halua käyttää ajaessa, saa sen nopeasti pois päältä erillisestä kytkimestä keskikonsolissa, jolloin auto rullailee taas kevyemmin. Moottoriteillä kuljettajaa taas avustavaa ProPilot-ominaisuudet, jotka tarvittaessa auttavat pysymään kaistalla ja pitämään turvallisen etäisyyden edellä ajaviin.

Yhteenveto

Uudessa Leafissa on sitä jotain, joka luo uskoa, että sähköautot ovat tulleet jäädäkseen. Auton käyttö lyhyillä ja keskipitkillä matkoilla on jopa polttomoottorilla varustettua autoa yksinkertaisempaa jos auto on mahdollista ladata päivittäin. Kohtuullisen suuri akusto mahdollistaa pidempienkin matkojen suorittamisen pienellä suunnittelulla, jos matkalla on pikalatureita. Uusi malli jatkaa todennäköisesti erinomaisesti siitä, mihin poistuva malli autoalan jättää.

Jaa tämä artikkeli
Kiitos, haluan tarjouksen!
Jätä yhteystietosi niin teemme sinulle tarjouksen.