GoMore-yksityisleasing

yhteistyössä Drivalia Lease Finlandin kanssa

GoMore-yksityisleasing on yksityishenkilöille suunnattu huoltoleasingpalvelu. Liisattua autoa voi myös vuokrata eteenpäin GoMoren sivustolla, mikä tarjoaa liisaajalle helpon ja riskittömän tavan rahoittaa autoilun kustannuksia.

Lue lisää GoMore-yksityisleasingista.

Tältä sivulta löydät ohjeita ja vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Miten saan auton käyttööni?

  1. Allekirjoitat sopimuksen

    Kun auto on valittu, toimitamme sopimuksen allekirjoitettavaksi sähköisesti.

  2. Saat laskun sähköpostiisi

    Saat kuukausittain laskun PDF-formaatissa sähköpostiisi.

  3. Uusi GoMore-autosi on tulossa

    Autoliike on sinuun yhteydessä kun auto on valmiina luovutettavaksi.

Usein kysytyt kysymykset

Mitä luottopäätöksen saaminen edellyttää? Sinun tulee olla vähintään 21-vuotias eikä sinulla saa olla maksuhäiriöitä. Ovatko autot uusia vai käytettyjä? Autot ovat aina uusia.Mitä sopimusmaksuun sisältyy? - Tekniset korjaukset - Määräaikaishuollot - Kaikki renkaat - 24/7 Tiepalvelu Mitä sopimusmaksuun ei sisälly? - Polttoaineet, pesut ja ajoneuvovero eivät sisälly sopimukseen. - Määräaikaishuollon sijaisauto, rengassäilö ja vakuutus on mahdollista sisällyttää palveluun lisämaksulla. Mitä vakuutus kattaa? Tutustu tarkemmin [vakuutusesitteeseemme](targetSelf:/-/media/leaseplan-digital/fi/pdf-files/leaseplan_yksityisleasingvakuutus.pdf?rev=-1).Kuinka nopeasti saan auton? Auton saamisen aikataulu riippuu aina toimittajan varastotilanteesta ja joskus toimitus voi olla jopa muutamassa viikossa.Miten voin peruttaa tekemäni sopimuksen? Voit perua sopimuksen 14 päivän sisällä sopimuksen allekirjoittamisesta. Peru sopimuksesi tällä [lomakkeella](targetSelf:/-/media/leaseplan-digital/fi/pdf-files/leaseplan-tilauksen-peruuttamislomake.pdf?rev=-1).Vastuuni - Noudata huolto-ohjelman ja Drivalian ohjeistusta. - Tarkista moottorin öljy ja jäähdytysnesteen riittävyys säännöllisesti. - Ilmoita mahdolliset vauriot välittömästi [täällä](targetSelf:https://www.leaseplan.com/fi-fi/vahinkoilmoituslomake/). - Korjauta tuulilasin kiveniskemät pikaisesti, mikäli tuulilasissa on halkeama, on lasi syytä vaihtaa. - Tuulilasivauriot käsitellään voimassa olevan vakuutuksen mukaisesti. - Huolehdi, että rengaspaine on ohjeistuksen mukainen. - Huolehdithan autosi katsastamisesta ajoissa, sillä katsastamaton auto menee välittömästi ajokieltoon. Seuraamme aktiivisesti autojen ajokilometrien toteumaa ja vertaamme niitä sopimukselle budjetoituihin kilometreihin. Ilmoitathan siis aina ajokilometrisi ne pyytäessämme. Miten huollot ja korjaukset hoituvat? - Valtakunnallinen palvelunumeromme on 0207 420 900 - [Huollonvarauslomake](targetSelf:https://varaus.carcare.fi/leaseplan) Vahingot ja vauriot - Täytä vahinkoilmoitus jokaisesta pienestäkin autolle sattuneesta vahingosta heti havaittuasi vaurion. Liian myöhään ilmoitettuja vahinkoja eivät vakuutusyhtiöt välttämättä korvaa. Kaikki vauriokorjaukset tulee teettää Drivalian hyväksymällä korjaamolla. Lisäät toimintaohjeita löydät  [täältä](targetSelf:https://www.leaseplan.com/fi-fi/oma-autoni/onnettomuudet-vauriot/). - GoMore-vuokrauksen aikana sattuneissa vahingoissa noudata GoMoren antamia ohjeita vahingon ilmoittamisesta. - Apua tien päällä saat Drivalian tiepalvelusta numerosta 0207 420 899. Voinko viedä auton ulkomaille? Voit huoletta matkailla autollasi Pohjoismaissa. Mikäli suunnitteilla on matkustaa autolla Pohjoismaiden ulkopuolelle, otathan hyvissä ajoin ennen matkaa yhteyttä Drivalian asiakaspalveluun tarvittavien asiakirjojen saamiseksi ja vakuutusturvan varmistamiseksi.Mitä jos ajan enemmän kilometrejä vuodessa kuin suunnittelin? Jos ajosuoritteesi on enemmän kuin olet arvioinut sopimuskauden alussa, ilmoita siitä välittömästi meille, niin katsomme yhdessä mitä sopimukselle voidaan tehdä.Miten ilmoitan ajamani kilometrit? Lähetämme sinulle säännöllisesti kilometrikyselyn. Vastaathan siihen heti sen saatuasi.Voiko leasingsopimusta jatkaa? Sopimus on tehty 36kk ajanjaksolle, eikä sitä valitettavasti voida jatkaa.Miten toimin, kun sopimusaika on päättymässä? Olemme sinuun yhteydessä sopimuksen päättymiseen liittyen kuusi (6) kuukautta ennen autokohtaisen sopimuksen päättymistä. Samalla voimme kartoittaa uuden auton tilausta tai vaihtoehtoisesti toimitamme sinulle auton palautusohjeet.Miten toimin, kun sopimusaika päättyy? Lue palautusohjeet [täältä](targetSelf:/fi-fi/kuljettajalle/palauta-autosi/).

Varaa huoltoaika vaivattomasti

Pienellä vaivalla pitkäkestoista hyötyä! Valitse paras tapa pitää huolta autostasi – säännöllisistä huolloista ja korjauksista kausittaiseen renkaiden vaihtoon asti.

Ota yhteyttä

Jäikö joku askarruttamaan?
Ota meihin yhteyttä - vastaamme mahdollisimman pian.
Asiakaspalvelu: 0207 420 950
Arkipäivisin klo 8.00-16.00